روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ چهارشنبه ۱۶ آذر - شماره 4266

جذب ۳۰۰ نفر نیروی متخصص بومی  در شرکت پالایش نفت آبادان

 جذب سیصد نفر نیروی ارکان ثالث بومی از طریق فراخوان عمومی ، برگزاری آزمون و مصاحبه در دستور کار شرکت پالایش نفت آبادان قرار دارد.
ناصر شریفی مدیر منابع انسانی شرکت پالایش نفت آبادان با بیان این مطلب افزود : در جهت راه‌بری واحدهای جدید پالایشی موسوم به فاز ۲ , سیصد نیروی متخصص مورد نیاز است.
او همچنین اشاره کرد : در راستای رعایت شایسته سالاری و جذب نیروهای نخبه بومی ، مقدمات فرایند جذب نفرات متخصص بر اساس دستورالعمل های ابلاغی وزارت نفت و ارگانهای ذیربط در حال انجام است.
همچنین روند تشکیل درگاه الکترونیکی ثبت نام متقاضیان زیر نظر اداره کار منطقه آزاد و توسط متصدی برگزاری آزمون در حال انجام می باشد و تاریخ و چگونگی برگزاری آزمون از طریق رسانه‌های عمومی به اطلاع شهروندان عزیز آبادان و خرمشهر خواهد رسید .

بازدید استاندار بوشهر
از تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر
 احمد محمدی‌زاده در این بازدید با اشاره به اینکه فاضلاب تصفیه شده شهر بوشهر یک منبع مهم آب است که باید مورد استفاده بهینه قرار گیرد، اظهار داشت: استفاده از پساب تصفیه فاضلاب و استفاده از آن در طرح‌های اقتصادی و صنعتی وتولیدی مختلف یک ضرورت است.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، وی بر  تعیین تکلیف هر چه سریعتر پساب تصفیه فاضلاب بوشهر تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب بوشهر ۳۸ هزار مترمکعب در شبانه‌روز دانست و تصریح کرد: یکی از گزینه های استفاده از این میزان پساب فاضلاب، استفاده از طرح‌های کاشت درختان غیرمثمر است.
ابوالحسن عالی ازطرح ارتقای مدول اول تصفیه خانه فاضلاب بوشهر خبر داد و بیان کرد: از پساب فاضلاب بوشهر می‌توان در مصارف صنعتی، فضای سبز، خدماتی و کاشت درختان با هدف تولید چوب استفاده کرد.

دستگيري عاملان سنگ پراني به خودروها در گلستان
 گرگان-نادر کرمی- فرمانده انتظامي استان از شناسایی و دستگیری 3 نفر از عاملان سنگ پرانی به خودروهای عبوری در محورهاي غرب استان خبر داد.
سردار «سعيد دادگر»در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: برابر اعلام مركز فوريت‌هاي پليس 110، مبني بر سنگ پراني به خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي غرب استان و خسارت به اموال مردم، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان بندرگز قرار گرفت.
وی با بیان اینکه محورهای استان گلستان محل تردد کامیون های حامل بار بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ماموران انتظامي شهرستان بندرگز و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، 3 نفر كه اقدام به سنگ ‌پرانی به سمت خودروها مي کردند، در محورهاي مواصلاتي شناسايي و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده متهمان از اعمال خود ابراز پشيماني کردند، تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده تحويل مراجع قضائی شدند.سردار دادگر، خاطر نشان كرد: برخورد با مخلان نظم و امنيت و برهم زنندگان امنیت مردم در دستورکار پلیس قرار دارد و برابر قانون با آنان قاطعانه برخورد می کنیم.

 تیراندازی به سمت شهروند گرگانی
 توسط راکبان یک دستگاه موتورسیکلت
 سرهنگ علي تجری با اعلام اين خبر اظهار داشت: عصر امروز بدنبال اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یکی از مناطق گرگان، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.
فرمانده انتظامی گرگان گفت: با حضور پلیس مشخص شد مجروح حین تردد بوده که یک زن و مرد موتورسوار به پای وی شلیک و متواری شده اند.وی با اشاره به اینکه حال مجروح مساعد می باشد، تاکید کرد: تلاش ها برای یافتن ضاربان ادامه دارد.

توقیف 2 دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در آزادشهر
 فرمانده انتظامي آزادشهر از توقیف 2 دستگاه خودرو حامل هزار لیتر سوخت قاچاق در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ «سید داوود حسینی» در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران ایست و بازرسی تیل آباد شهرستان آزادشهر حین کنترل محور خروجی استان به 2 دستگاه خودرو مشکوک و آنها را متوقف کردند.
وي افزود: ماموران در بازرسی از خودروهاي مورد نظر، حدود یک هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف كردند. سرهنگ حسيني تصريح كرد: در اين راستا، 2 متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.فرمانده انتظامی آزادشهر، مبارزه با قاچاق فرآورده هاي نفتي را يکي از اولويت هاي کاري و مأموريتي پليس دانست و از همکاري مردم با پليس در برخورد با مخلان امنیت قدردانی کرد.

دستگیری عامل چاقوکشی در رامیان
 فرمانده انتظامی رامیان از دستگیری عامل چاقوکشی و شرارت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ «ابوالفضل وزیری» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از اعلام مرکز 110 مبنی بر وقوع یک مورد چاقوکشی در یکی از محلات شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری بخش فندرسک قرار گرفت.
وی با بیان اینکه متهم پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بود افزود: با تحقیقات تخصصی و بررسی های بعمل آمده توسط پلیس، عامل چاقوکشی شناسایی و پس از هماهنگي با مراجع قضائي در يك عمليات غافلگیرانه دستگیر شد.
سرهنگ وزیری، تصريح كرد: متهم در تحقیقات اوليه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصي اعلام کرد.فرمانده انتظامی رامیان در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطر نشان کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

 

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه